10 jaar Mac

Ik zou het bijna vergeten zijn, maar 2016 is eigenlijk een soort jubileumjaar geweest voor mij. Althans in die zin dat ik reeds 10 jaar Mac-gebruiker ben. OK, laat ik nu compleet eerlijk zijn, ik maakte beroepshalve al eerder gebruik van het platform, maar in 2006 besloot ik dan toch de overstap te wagen MS Windows naar MacOS X. …

X-Miss

Toen je destijds Olga heette kwam je vermoedelijk uit het Oostblok, sprak je Engels met een "zwwoaaar aksente" of was je voornaam je simpelweg op het lijf geschreven als je gezegend was met een bodybuilderslichaam (inclusief voorhoofd die lege blikjes kon pletten) bijhorende hazenlip en uilenbril waarbij je irissen tot 400% werden uitvergroot en je op de koop toe een …