Gisteren heb ik afscheidĀ genomen van een vriend. Het deed verschrikkelijk vreemd, want het is eigenlijk de allereerste keer dat ik iemand verlies van (ongeveer) mijn generatie. Familie en vrienden die erg close met hem waren zagen het aankomen al van maanden op voorhand,...ik echter niet. Waarom? Omdat ik altijd hoop dat het ooit...goed komt en …
Tim…
Media Schandpaal
Ik had jeuk in de vingers om dit te schrijven. Normaal uit ik me zelden op mijn blog over de zogenaamde online flamewar die ik (te) vaak lees op het wereldwijde web maar deze keer kon ik het echt niet laten. "Ja, en dan ziede ne traain vertrekke waar iedreen opspringt!" Dankje voor deze opmerking …