“De oude man en de zee”

Nee, ik ben geen fan van Dana Winner en ik voel me nog geen oude man. Alhoewel, … crap … over 4 jaar ben ik 50 lentes. Enfin, dit even terzijde. Aangezien ik ook geen lezer ben, wat eigenlijk toch wel jammer is, kan je me ook geen fan van Ernest Hemingway noemen. Maar ondanks …

“De tijd gaat snel …

… gebruik hem wel!”. Een klassiek spreekwoord waar ik onlangs aan moest denken en wat meteen een trigger voor inspiratie was voor een schrijfsel op mijn bescheiden blog. Geen idee hoe jij er over denkt hoor, maar ik heb de indruk dat de tijd bijzonder snel gaat. Telkens ik me realiseer dat het weekend is, …