Nee, ik ben geen fan van Dana Winner en ik voel me nog geen oude man. Alhoewel, … crap … over 4 jaar ben ik 50 lentes. Enfin, dit even terzijde. Aangezien ik ook geen lezer ben, wat eigenlijk toch wel jammer is, kan je me ook geen fan van Ernest Hemingway noemen. Maar ondanks …