“1”tjes en “0”-etjes

"Ik ga eens stoer doen en betalen met Apple Pay" zei ik onlangs in mijn lokale supermarkt aan de kassa. De sympathieke dame keek me verwondert aan alsof ik iets gezegd had wat ze nog nooit had gehoord. "Ai, ja, ma ik weet totaal niet hoe dat marcheert hoor meneer" was dan ook haar gemeende …