Kudos!

KUDOS! voor de stad Roeselare! Gisteren heb ik namelijk mijn 2de vaccinatie gehad tegen het beestje waar ik vorig jaar diverse schrijfsels aan heb verspilt. Geen bijwerkingen voorlopig, buiten een "blauw-plek-achtig-gevoel" waar de verpleegster van dienst haar metalen angel heeft geplaatst. Compleet normaal dus. Gisteren liet ik me wijsmaken door diezelfde verpleegster dat er toch …