Let’s go 4K!

Al meerdere jaren, en daarmee bedoel ik eigenlijk 15+ jaar, was ik thuis aan de slag met een 19" secundair beeldscherm van Neovo. Een werkelijk tot op de figuurlijke draad versleten beeldscherm dat op het einde van de rit bedroevend slecht van beeldkwaliteit was geworden. Nu ja, an sich zag ik er lange tijd geen …

De kip of het ei

Ik heb af en toe de neiging om te verdwalen in filosofisch denken. Dit schrijfsel heeft me toch enkele weken gekost moet ik zeggen, maar ach, dat is ook wel eens geestig. 🙂 Dit schrijfsel kwam er naar aanleiding van een YouTube filmpje waar ik zware bedenkingen bij had en ik eigenlijk letterlijk eens met …