Mijn beste wensen!

We hebben het “einde van de wereld” overleefd. Hoezé!  Kruip gerust uit je betonnen schuilkelder, laat het geconserveerde poedervoedsel nog maar een tijdje staan en haal in de plaats de “Rennie-maagtabletten” maar weer van stal.  Mijn finale post van 2013 op mijn blog zal dan ook (logischerwijze voor de tijd van het jaar nietwaar) mijn …