Mac: BackupStrategy 2.0

In het verleden heb ik eens een blogpost geschreven over mijn toenmalige strategie inzake backup. Ja ik geef toe, op dat vlak ben ik eigenlijk een soort autist geworden. Gewordenomdat ik in een (ver) verleden, door mijn eigen nonchalante attitude, behoorlijke farces heb meegemaakt. Wat zegt het spreekwoord? Je moet eerst een zondaar te zijn …